/ vardagen och livet /

mitt i natten

hej på er! här sitter jag som ett murmeldjur framför datorn lite för sent inpå natten. borde faktiskt sova med tanke på att jag har svårt att ta mig upp på morgonen. eller ah. host. eftermiddagen, typ. men ville bara säga det att jag har ordnat bilder till en årssummé nu i alla fall, och det kan jag säga er - det har tagit sin lilla tid! men ska lägga upp den imon tror jag. haha, kommer kaosa och vara världens längsta inlägg. får kanske dela upp det i två eller fyra delar. hur som haver, hehe. eller säger man så? jaja. berättar mer om julen och sådära i årssummén imon (jaaaaa, jag har sagt årssummé en miljard gånger nu!) men kan säga som så att den var bra ändå! julen alltså. lite annorlunda, men är nöjd med alla mina fina klappar. julafton i sig var ju kusinfri, så att säga. men nu är stockholmarna hitkomna och det är som det ska! mycket trevligt. var i västervik tidigare ikväll med familjen med och träffade mina andra kusiner också. så nu känns läget stabilt och ett nytt år är välkommet. känns faktiskt bra. men jajaja, mer snack imon. då får ni och läsa! och titta med, för den delen. men ja. godnatt nu, amigos!
 
förresten.. det ska väl vara en apostrof över e:et i årssummé? det heter väl inte summe? det är ju ett namn. googlade, och alla andra verkar stava utan apostof.. är ganska stavningsnoga och sådär. nåja. jag sätter apostrof. i like that.
#1 / / Evelina:

Va fin blogg! :)