/ vardagen och livet /

frottémorgonrock

om alla hade varsin frottémorgonrock, skulle det varit fred på jorden. jag menar nästan allvar. skulle så himla gärna vilja ha en egen, men hittar ingen. inte någonstans. eller okej.. nu när jag tänker efter så har jag nog inte kollat efter redigt. lånar pappas sålänge. han har sagt att jag får låna den när jag vill. den meningen kommer han snart ångra.

men jaja. nu har jag duschat lite. precis som man brukar göra. ska måla naglarna och göra ansiktsmask tror jag. eller asså, måla naglarna måste jag. men ansiktsmask får vi se. #nödvändigfakta
tappade en tånagel förut, om ni ville veta. det var inte så kul. första gången det händer mig, så let's write it on the blog :):):):) nä, men det blir ju typ så. lite ont gör det faktiskt. meeeen, för att gå vidare med mitt liv så tänkte jag spraya på mig lite parfym. asså inte på tån. haha gud, sluta. köpte DKNY golden delicious på taxfreen när vi skulle till turkiet. mhm. herrå!

tjena