/ frågor och svar /

bästa på länge / vad vill ni se i bloggen?



Norlie & KKV – Där jag hänger min hatt

norlie & KKV levererar! asså åh. så himla trallvänlig. precis som det ska vara. fem av fem toasts, skulle jag nog säga.

jag sitter här och skriver dag ut och dag in vad jag gör för ointressanta saker om dagarna. trodde det dög. haha, just kidding bro's. men har fått önskemål om lite mer seriösa inlägg. asså ah, nu låter jag ful och blablabla, hahahah åhhhh. nu blev livet pinsamt. men guys, har ni något förslag på vad jag kan skriva om? jag vet att ni inte kommer svara, men snälla, kan inte någon vänlig själ göra det? blir glad vem det än är som har kommenterat. vare sig det är dendär lilla sjuan som jag inte vet vem det är, eller någon anonym jäkel. blir verkligen happy. så snälla!! eller ah, ni måste inte. men det vore schysst.

var en som ville ha dagens outfit och sånt. videoinlägg har också varit på tal. asså outfits och sånt.. visst, jag älskar kläder. men är inte redigt ämnad till sånt. blir lite akward, typ. har varken garderoben eller kroppen för det. och har ingen bra smak heller. då är nästan videoinlägg mindre pinsamt. det kanske ger er lite perspektiv på det hela. men dela gärna med er av era önskemål om ni har några! ingenting i världen är pinsamt inför mig. jag är bra på att förstå och tänker så mycket själv att andras tankar inte blir konstiga. sen tycker jag ju självklart att folk är pinsamma ibland. men förstår fortfarande typ vad dom tror att dom gör. eller äh, detta blev flummigt. poängen: ni kan skriva vad som helst. jag tycker inte att någon av er är random♥ det är bara jag som är.



#1 / / Mystisk Beundrare:

Vill bara påstå att du är sjukt vacker Hanna Xoxo hemlig beundrare! :')

#2 / / Storpappa:

Kör på videoinlägg där du presenterar lite vardagstips? Hur man överlever som dagens ungdom etc =)

#3 / / johanna:

Videoblogga lite kanske, träningsinlägg typ god nyttig mat osvv, inspiration, outfits, tankar och sånt :):):):):) :*

#4 / / Anonym:

Berätta om ditt liv som munk på pvikskolan ..

#5 / / Anonym:

Blogga om resor du gjort eller vill göra, personer du beundrar, träningstips osv :)

#6 / / Anonym:

Du kan skriva om tankar, åsikter, känslor. Tex. Låtar som verkligen beskriver hur du mår just nu och sånt duvet .

#7 / / lallaaaa:

skönhets tips, tex smink,hår och träning,mat osv :D

#8 / / felicia - fotokobran:

hoppas att du hade en toppenstart på din helg! :)